بخش های مختلف سوپرکلینیک حیوانات خانگی

بخش های درمانگاه دامپزشکی دکتر مشیری شامل موارد زیر می باشد

No Images found.

۱- بخش داخلی

در بخش داخلی بیماری های داخلی شامل غدد، گوارش، متابولیسم، دیابت، و بیماری های عفونی تحت بررسی قرار می گیرد. ما در این بخش وسایل و تجهیزات متنوعی داریم که می توان به گوشی پزشکی الکترونیکی با قابلیت سمع و ضبط ۳۰ برابر قوی تر صداهای قلب و تنفس، نوار قلب یا دستگاه الکتروکاردیوگراف، انواع کیت های اروپایی (و نه چینی) با کیفیت جهت تشخیص انواع بیماری های عفونی، انواع ویدیواتوسکوپ و اندوسکوپ های مخصوص دامپزشکی، انواع دما سنج ها و اسید سنج ها و ترازو ها و رطوبت سنج ها و داروها و مواد مورد نیاز برای هرگونه تشخیص و درمان بیماری های داخلی حیوانات خانگی اشاره کرد. تنوع دارویی موجود در این مرکز برای درمان انواع بیماری های حیوانات خانگی در نوع خود بی نظیر است. 

۲-بخش اندوسکوپی

این بخش مجهز به انواع اندوسکوپ های نرم و سخت، همراه با ست ویدیواندوسکوپی می باشد که می توان از آنها به عنوان برونکوسکوپ، آندوسکوپ، و کلونوسکوپ استفاده کرد که واقعا امکان بی نظیری است برای درمان بیماری های حیوانات خانگی شما. 

۳-بخش کلینیکال میکروسکوپی و تصویر برداری تشخیصی

این بخش مجهز به انواعی از میکروسکوپ های بالینی است که بدون نیاز به نمونه برداری از حیوان شما به صورت مستقیم بر روی بدن حیوانات شما، دنیای میکروسکوپی حیوانات شما تحت بررسی قرار می گیرد. این بخش همچنین به امکانات بی نظیری همچون سونوگرافی دو بعدی، سه بعدی و داپلر و رنگی و نیز رادیولوژی استاندارد مجهز است. 

۴-بخش جراحی عمومی

در این بخش انواع جراحی های عمومی توسط تیمی از مجرب ترین پزشکان جراح بر روی حیوانات بیمار شما انجام می شود. 

۵-بخش جراحی های تخصصی

در این بخش تخصصی ترین جراحی های روز دنیا برای حیوان شما انجام می شود که شامل انواعی از جراحی های بافت نرم مانند تاندون و لیگامنت، بافت سخت شامل استخوان و غضروف، جراحی های بازساختی و مغز و اعصاب و نخاع و ستون فقرات انجام می گردد. 

۶-کلینیک فیزیوتراپی

این بخش مجهز به لیزر کم توان و انواع دستگاه های تحریک الکتریکال می باشد که فوق العاده در بازتوانی اندام های آسیب دیده مفید می باشد. 

۷-کلینیک درد

در این بخش به طور اختصاصی به درد پرداخته می شود و منشا درد نیز شناخته، تشخیص و درمان می شود. 

۸-کلینیک تغذیه

در این بخش وضعیت تغذیه ای حیوان شما بررسی شده و جیره غذایی متناسب با وضعیت حیوان تجویز می شود و نقیصه های غذایی حیوان دلبند شما با انواعی از مکمل های تخصصی و داروها رفع و درمان می شود. 

۹-بخش روانپزشکی و رواندرمانی

در این بخش حیوان شما از منظر روانی تحت بررسی قرار گرفته و درمان های جدیدی برای ناهنجاری های رفتاری و بیماری های روانی حیوان شما ارائه می گردد. 

۱۰-بخش اورژانس و مراقبت های ویژه

در این بخش انواعی از اعمال مرتبط با احیای قلبی – ریوی، سرم تراپی، آنتی بیوتیک تراپی وریدی، و انتقال خون انجام می گردد تا وضعیت حیوان شما تثبیت گردد.